Брендинг та маркетинг соціального підприємства.

БФ «Карітас Полтава» продовжує активну роботу в межах проєкту «Школа молодіжного та жіночого соціального підприємництва на Полтавщині». Цього тижня ми провели вже п’ятий тренінг, де увага була сфокусована на особливостях брендингу та маркетингу соціального підприємства.

Учасники/-ці дискусії відкрили для себе широкий простір для рефлексії над стратегіями позиціонування та розвитку проєктів, які несуть соціальну відповідальність. Вони підкреслили, що бренд соціального підприємства – це не лише логотипи чи назви, але й створення повноцінного образу, який відображає цінності, місію та унікальність проєкту.

ФОТО: БФ «Карітас Полтава»

Ці нові ідеї та виклики стають кроком до досягнення великих результатів у втіленні соціальних ініціатив. Велика подяка всім, хто прийняв участь у цьому тренінгу! Ми очікуємо нових заходів та можливостей для спільного зростання!

Ініціативу «Школа молодіжного та жіночого соціального підприємництва на Полтавщині» впроваджує БФ «Карітас Полтава» за сприяння Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні за фінансової підтримки Європейського Союзу, наданої в межах проєкту «EU4Recovery – Розширення можливостей громад в Україні».